Objednávky nad 1000 Kč do 50kg mají dopravu ZDARMA.

GARUDAN

Průmyslové šicí stroje
Průmyslová 2453/7
Boskovice

680 01

Anketa
Jak jste se poprvé dozvěděli o naší firmě/eshopu?
11 % (3)
0 % (0)
57 % (16)
21 % (6)
11 % (3)
0 % (0)

Celkem hlasovalo: 28

Záruka/ pozáruční servis / reklamace

ZÁRUKA

Prodáváme kvalitní techniku pro profesionály a se zárukou je to u nás jednoduché:
Každému zákazníkovi poskytuje na výrobky Garudan záruku 24 měsíců, bez ohledu na to, zda se jedná o podnikatele či nepodnikající osobu.
Každému zákazníkovi provedeme záruční opravu:
1) na počkání v případě, že dopraví zařízení k nám.

2) do 72 hodin v případě, že vyjíždí náš technik k Vám. (Tuto službu je nutno zakoupit samostatně, jinak je zpoplatněna částkou 12 Kč za každý ujetý km).

Jelikož dobře víme, že jeden, nebo dva mechanici nejsou schopni zajistit servis pro celou Českou republiku, je Vám u nás k dospozici 12 servisních specialistů připravených pomoci řešit Vaše problémy.
  

POZÁRUČNÍ SERVIS

Pozáruční servis zajišťujeme za stejných podmínek jako servis záruční. Navíc platíte práci technika, která je účtována sazbou uvedenou níže.

Práce mechanické - šicí stroje Garudan                               1h    550 Kč *

Práce mechanické - šicí stroje jiných značek                       1h    700 Kč *
Práce elektro                                                                         1h    700 Kč *
Práce stroje "GPS" a vyšívací - Garudan, SWF                    1h    900 Kč *
Práce stroje "GPS" a vyšívací - ostatní značky                     1h    1100 Kč *

* Uvedené ceny jsou bez DPH

Záruka se nevztahuje k mechanickému poškození jehel, stehových desek, podavačů, nožů, patek, cívek a chapačů.
 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Za řešení reklamací v naší společnosti odpovídá:
pan Libor Klíma, tel. 515 553 628, 736 626 323, servis@anita.cz
Reklamační protokol Vám bude zaslán e-mailem po obdržení reklamovaného zboží. O vyřízení reklamace budete informování e-mailem nebo telefonicky. Obvykle se vše řeší ihned telefonicky, zboží nikam nezasíláme, vše řešíme jako výrobci sami.

Místo uplatnění reklamace
V případě poruchy nebo výskytu výrobní vady výrobku v záruční době je místem uplatnění reklamace provozovna firmy Anita B, s.r.o, Průmyslová 2453/7, 68001, Boskovice.
Zboží zasílané na reklamaci nebo vrácení nikdy nelze zaslat na dobírku.


Způsob uplatnění reklamace
• Osobně: na adrese naší provozovny - Průmyslová 2453/7,68001, Boskovice, pondělí až pátek (mimo státní svátky) v čase 7:00 - 15:30
• Poštou: Pokud nebude balík se zbožím k reklamaci viditelně označen slovem REKLAMACE, nemusí být převzat a může se odesílateli vrátit zpět.
Při zaslání nebo předání zboží k reklamaci je vždy nutno předložit:
• doklad o nákup zboží (faktura)
• záruční list (s výrobním číslem výrobku, pokud byl vystaven)
• popis závady nebo důvod zaslání zboží
Důležité: reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno kompletní, nesmí být mechanicky poškozeno a mělo by být zabaleno v originálním obalu.

Doprava reklamovaného zboží
Reklamované zboží musí zákazník dopravit osobně nebo zaslat na místo uplatnění reklamace. V případě zaslání postupujte podle instrukcí v bodě "Způsob uplatnění reklamace" reklamačního řádu. Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení zákazník vyzván k odběru zboží. V případě zájmu může být po dohodě zboží zákazníkovi zasláno PPL.
V případě, že má zákazník zakoupenu službu pro provádění záručního servisu do 72 hodin v místě instalace stroje, je záruční oprava zdarma provedena na místě instalace stroje - doprava technika není účtována.

Neoprávněná reklamace
Při neoprávněné reklamaci (nebude-li zjištěna oznámená závada, nebo půjde-li o závadu nespadající do záruky) může prodávající požadovat úhradu vzniklých nákladů za testování, opravu podle aktuálního ceníku servisních výkonů a úhradu veškerých nákladů spojených s doručením zboží zpět.