Objednávky nad 1000 Kč do 50kg mají dopravu ZDARMA.

GARUDAN

Průmyslové šicí stroje
Průmyslová 2453/7
Boskovice
680 01

Anketa
Co je hlavním důvodem, proč nakupujete u nás?
3 % (2)
68 % (44)
5 % (3)
8 % (5)
3 % (2)
14 % (9)

Celkem hlasovalo: 65

Záruka/ pozáruční servis / reklamace

ZÁRUKA

Vážení zákazníci, před nákupem jakékoliv techniky si prosím vždy přečtěte záruční podmínky Vašeho dodavatele a porovnejte si je s ostatními prodejci.
Záruční podmínky a úroveň poskytovaného záručního a následně pozáručního servisu, jeho rychlost provedení a cena má zásadní vliv na cenu výrobku.
Ověřte si prosím fyzicky, jak firma vypadá, kdo za ní stojí a co za své peníze dostanete. Jeden nebo dva mechanici nejsou schopni  zajistit servis pro celou ČR.
U nás je Vám k dispozici 12 servisních specialistů připravených pomoci řešit Vaše problémy.
Určitě raději nakoupíte u českého výrobce, který svůj zisk investuje do rozvoje své společnosti, než do firmy jejímž majoritním vlastníkem je zahraniční společnost a zisk skončí mim ČR.

Mnoho prodejců Vám nabízí záruku jen 6 měsíců, provedení záruční opravy podmiňuje různými podmínkami, jako například instalací firemním technikem, vystavením předávacích protokolů, nebo nadměrným používáním.

My prodáváme kvalitní techniku pro profesionály a se zárukou je to u nás jednoduché:
Každému zákazníkovi poskytuje na výrobky Garudan záruku 24 měsíců, bez ohledu na to, zda se jedná o podnikatele či nepodnikající osobu.
Každému zákazníkovi provedeme záruční opravu:
1) na počkání v případě, že dopraví zařízení k nám.

2) do 72 hodin v případě, že vyjíždí náš technik k Vám. (Tuto službu je nutno zakoupit samostatně, jinak je zpoplatněna částkou 12 Kč za každý ujetý km).
  

POZÁRUČNÍ SERVIS

Pozáruční servis zajišťujeme za stejných podmínek jako servis záruční. Navíc platíte práci technika, která je účtována sazbou uvedenou níže.

Práce mechanické - šicí stroje Garudan                               1h  á  550 Kč *

Práce mechanické - šicí stroje jiných značek                       1h  á  700 Kč *
Práce elektro                                                                         1h  á  700 Kč *
Práce stroje "GPS" a vyšívací - Garudan, SWF                    1h  á  900 Kč *
Práce stroje "GPS" a vyšívací - ostatní značky                     1h  á  1100 Kč *

* Uvedené ceny jsou bez DPH

Záruka se nevztahuje k mechanickému poškození jehel, stehových desek, podavačů, nožů, patek, cívek a  chapačů.
 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Za řešení reklamací v naší společnosti odpovídá:
pan Martin Přibyl, tel. 515 553 628, 736 626 323, servis@anita.cz
Reklamační protokol Vám bude zaslán e-mailem po obdržení reklamovaného zboží. O vyřízení reklamace budete informování e-mailem nebo telefonicky. Obvykle se vše řeší ihned telefonicky, zboží nikam nezasíláme, vše řešíme jako výrobce sami.

Místo uplatnění reklamace
V případě poruchy nebo výskytu výrobní vady výrobku v záruční době, je místem uplatnění reklamace  provozovna firmy Anita B, s.r.o, Průmyslová 2453/7, 68001, Boskovice.
Zboží zasílané na reklamaci nebo vrácení nikdy nelze zaslat na dobírku.

V případě reklamací nás můžete kontaktovat:
E-mail: servis
@anita.cz
Telefon: 515 553 628
Fax: 515 553 626

Způsob uplatnění reklamace
• Osobně: na adrese naší provozovny : Průmyslová 2453/7,68001, Boskovice, pondělí až pátek (mimo státní svátky) v čase 7:00 - 15:30
• Poštou: Pokud nebude balík se zbožím k reklamaci viditelně označen slovem REKLAMACE, nemusí být převzat a může se odesílateli vrátit zpět.
Při zaslání nebo předání zboží k reklamaci je vždy nutno předložit:
• doklad o nákup zboží (faktura)
• záruční list (s výrobním číslem výrobku, pokud byl vystaven)
• popis závady nebo důvod zaslání zboží
Důležité: reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno kompletní, nesmí být mechanicky poškozeno a mělo by být zabaleno v originálním obalu.

Doprava reklamovaného zboží
Reklamované zboží musí zákazník dopravit osobně nebo zaslat na místo uplatnění reklamace. V případě zaslání postupujte podle instrukcí v bodě "Způsob uplatnění reklamace" reklamačního řádu. Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení zákazník vyzván k odběru zboží. V případě zájmu může být po dohodě zboží zákazníkovi zasláno PPL.
V případě, že má zákazník zakoupenu službu pro provádění záručního servisu do 72 hodin v místě instalace stroje,  je záruční oprava zdarma provedena na místě instalace stroje - doprava technika není účtována.

Neoprávněná reklamace
Při neoprávněné reklamaci (nebude-li zjištěna oznámená závada, nebo půjde-li o závadu nespadající do záruky) může prodávající požadovat úhradu vzniklých nákladů za testování, opravu podle aktuálního ceníku servisních výkonů a úhradu veškerých nákladů spojených s doručením zboží zpět.